座右铭

Monday, November 30, 2009

累、愤、乱

今天好累好累,纵使现在真的很累很累,累到我甚至在课室里躺下便躺了一个小时而浑然不觉。(深深觉得很对不起那一堂课的老师,绝对没有不敬或冒犯之处,只不过身心都累了)

可是再累再累,回到家的第一刻,洗好澡,第一件事所要做的不是补眠!!而是在部落格留下几笔让我深深地留下这一天的记忆,不管当作是教训也好,又或者是发泄也好……

昨晚一整夜没有睡,对于我这个夜猫子,其实真的没什么大不了。不过昨天一整夜没睡的原因,是因为半夜才得知今天要呈堂的程序都弄错了,必须改再改,而我们的呈堂时间就是在一大清早早上八时,根本没有时间做出任何整理。没有办法之下,想出了解决方法,可是因为一切一切没能在我掌握当中,那感觉真的怪不好受的。完完全全就是因为那位所谓的老师,没有通知我们程序该如何,上个星期四悄悄把它上载到wble,也不通知我们这种做学生的。如果不是我们其中一名组员这么巧去游览,今天肯定凸槌地更严重。这一点算,可能真的是我们身为学生的,应该随时留意相关消息。

今早终于一切一切还算蛮顺利,至少都照自己所拟定地进行。可是不可思议的,那所谓的老师,竟然一直在挑剔我们!!!!一开始我们只是media group,host group才是重点,可是她只说我们错什么错什么。对方完全一句都没说(他们又不见得多好)。到我们是host group的时候,明明我觉得我们那组表现得最好,她竟然还可以也只挑剔我们,然后对media group却只字不提。摆到明只针对我们来给所谓的comment.有必要做到这样吗???以前就知道他针对我们,我都不介意了,可是这一个是一个呈堂表现诶,她怎么可以按着良心,竟然不说我们的优点,却只在鸡蛋里挑骨头????我真的忍无可忍了~我这几个月的修行,努力的忍忍忍,今天真的不行了!忍耐也是有限度的!!!!你他妈的给我去种你的菜,去看你的烹饪书学煮菜,不要在这里误人之弟,丢人现眼!!我为你感到羞耻!!!!你有本事就把我们都当掉,我大不了再重读这科!!!但是我也会想办法让你丢掉饭碗,然后给你备受别人质疑,让你永无宁静之日!!!!

没想到今时今日,还有人可以比那臭婆娘厉害,功力百倍千倍地把我惹火……算你狠!!!没关系!!从这一刻起,我会告诉自己像你这种小人,就是让我成长的动力。要是哪一天我对着你也能够毫无情绪,视你为玻璃,我才算是功力深厚。现在的我,只怪自己功力不够深厚,这么轻易的被你激怒。这一刻起,黄培宜不会再被此人激怒!!!冷静地看待所有事……只要任何一切与此人有关,我都视若无睹!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Snoopy said...

kill in dark,
knew that you have plenty of disatisfaction. However do take it as god challenges, you will realise that it just a small matter for you as you grow in the future. please control your temper and don't use some nasty words in blog because it do reflect your personality de.

God bless..

Kid: Kill In Dark said...

Snoopy,
Can i know who you are???
I've well enough to control my temper.
But everyone have their own baseline.
And if you feel uncomfortable as you have read some word that is nasty for you ,you can just skip of it or else you can just don't come in and read my blog.
Anyway,thanks for you comment.

Snoopy said...

kill in the dark,
as a friend,
i mean net friend, that i think we should share our feeling together, is quite uncomfortable to read your blog because it seem that our mood will spoil as we read your blog. However, suggest you can express it in a difference way.

Let share a story together.....

a foreigner drive to other country, she over look the signboard and caught with an one way road. However she knew the mistake that she had make and trying to make an U turn. In such a way that she was unable to do so due to the traffic. She had to move on and on until she reached the U turn point after half an hour.

In this situation, they were 3 kind of thinking.

1. Driver that met up middle of the road with her, he was blaming the lady don't know how to drive, simply go into one way road which will cause danger to others.

2. Walker along the roadside. He knew the lady was trying to make a U turn. He wanna help her but he can't do anything because she have passed through him. He can pity on her only.

3. The lady driver. She knew the mistake and trying her best to do her damage control which make a U turn, but she only able to do so after she reached the U turn point after 30 min.

Well....
hope you understand what im trying to share with you.

God bless

Kid: Kill In Dark said...

Snoopy,
1st thing,if you really net friend then you can just mention your name.
2nd,if you dont dare so because you know you have done something wrong then just keep away from my blog.

As I mention before this,
is your freedom either you want to choose come in to read or not.
A blog create is for ME to write whatever i want.If you feel is not good and will spoil your mood,please just don't come in.
And as you come in here is spoiling MY mood.

I believe that many people will still support me and I don't need a people like YOU that will spoil "everyone" mood. I think you will understand what I mean for everyone here.

Lastly,I hope that you just get away from our life. We don't need a hypocritically people.